Zobrazit menuSkrýt menu

Učení dětí není výrobní proces

Autor: Ahlbom, Pär, Kraemer, Pavel, Živý, Peter | Rok vydání: 2012 | Jazyk: Čeština
Kategorie: Zdravotní problematika, Sociální problematika | Typ dokumentu: Článek v periodikách | Název zdrojového dokumentu: Děti a my : časopis pro rodiče, učitele a pracovníky pomáhajících profesí, Roč. 42, č. 2 (2012)
Plná dostupnost: NE dítě, výchova dítěte, studium a výuka, waldorfská pedagogika, intuice, pedagogická činnost, osobnost, pedopsychologie, umění

Rozhovor s novátorem v oblasti pedagogiky a zakladatelem intuitivní pedagogiky Pärem Ahlbomem o škole v Solviku, o tom, co je principem intuitivní pedagogiky, o waldorfské pedagogice založené na antroposofii Rudolfa Steinera. Snaha o dosažení vnitřní svobody dítěte, protože jen svobodné a spokojené děti se mohou něco naučit. Význačná role umění a tvořivosti v intuitivní pedagogice.

Ahlbom, Pär. Učení dětí není výrobní proces. Děti a my: časopis pro rodiče, učitele a pracovníky pomáhajících profesí, 2012, 42(2), s. 40-42. ISSN 0323-1879.

Nahoru

Facebook Šance Dětem YouTube SanceDetem RSS RSS