Rozvoj v myšlení neslyšících dětí

Autor/ka
Rok vzniku:
2001
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Článek seznamující s výsledky ročního experimentálního ověřování modelu bilingválního vzdělávání sluchově postižených dětí ve Speciální škole pro sluchově postižené v Holečkově ul., v Praze 5. Jako první jazyk byl vyučován znakovýjazyk, čeština byla vyučována jako druhý jazyk. Krátký experinemt ukázal, že žáci s bilingvální výukou získali nesrovnatelně bohatší slovní zásobu než dříve.

BROŽÍK, Josef. Rozvoj v myšlení neslyšících dětí. Gong, 2001, 30(7/8), s.178-179.

 

Související obsah

K problematice aktivit sluchově postižených jsou na portále Šance Dětem k dispozici:

- sekce článků "Děti se sluchovým postižením"

- videodokument s názvem "Maťův příběh: Genetická porucha sluchu"

- článek od Ivany Horváthové s názvem "Vzdělávání dětí se sluchovým postižením"

- článek od Michala Jurovčíka s názvem "Vrozené vývojvé vady ucha a poruchy sluchu u dětí"

- článek od Adély Hanákové s názvem "Rodič se sluchovým postižením a zdravé dítě"

- článek od Pavola a Alžběty Jantových s názvem "Volný čas dětí se sluchovým postižením".

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=000691327&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Gong, Roč. 30, č.7/8 (2001)