O hodnocení práce žáků z pohledu waldorfské pedagogiky

Autor/ka
Rok vzniku:
2006
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Využití postupů alternativních pedagogických směrů pro hodnocení různých složek žákovy práce. Hodnocení ve waldorfské pedagogice. Cíl waldorfské pedagogiky. Rozdíly v přístupu k hodnocení mezi waldorfskou a tradiční pedagogikou. Výkony a projevy žáka, na které se zaměřují. Otázka srovnávání výkonů jednotlivých žáků. Podoba vysvědčení. Popisy práce a výkonů žáka. Spolupráce s rodiči - třídní schůzky ve waldorfské škole. Pravidelné pedagogické konference na waldorfských školách (1x týdně) - program, úkoly, výběr žáků, o kterých se jedná.

Šimková, Ivana. O hodnocení práce žáků z pohledu waldorfské pedagogiky. Moderní vyučování, 2006, 12(4), s. 3-4.

Související obsah

K problematice waldorfské pedagogiky a dalších alternativních směrů vzdělávání je na portále Šance Dětem k dispozici článek od Ivany Horváthové s názvem "Alternativní školství".

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001033630&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Moderní vyučování, Roč. 12, č. 4 (2006)