Zobrazit menuSkrýt menu

Mohou učitelé pomoci dětem, které něco trápí, nebo kterým dospělí ubližují?

Autor: Skálová, Hana | Rok vydání: 2011 | Jazyk: Čeština
Kategorie: Sociální problematika | Typ dokumentu: Článek v periodikách | Název zdrojového dokumentu: Týdeník školství, Roč. 19, č. 29 (2011)
Plná dostupnost: NE Netradiční role učitele o situacích pomoci, krize a poradenství ve školní praxi, učitel, pomoc, dítě, deprivovaný, týrané dítě, rizikové dítě, vztah rodiče-dítě

Zvyšování počtu dětí s psychickými problémy, jejichž původci jsou v některých případech rodiče. Nedostatečná příprava učitelů na rozpoznávání a řešení problémů těchto dětí (výsledky průzkumu mezi učiteli prvního stupně základní školy). Potřeba zapojení učitelů do vyhledávání dětí v krizové situaci. Citace z článku J. Závory na toto téma a odkaz na publikaci B. Lazarové Netradiční role učitele - o situacích pomoci, krize a poradenství ve školní praxi.

Skálová, Hana. Mohou učitelé pomoci dětem, které něco trápí, nebo kterým dospělí ubližují?. Týdeník školství [Tištěný text], 2011, 19(29), s. 6. ISSN 1210-8316.

 

Nahoru

Facebook Šance Dětem YouTube SanceDetem RSS RSS