Zobrazit menuSkrýt menu

Grafomotorické dovednosti u dětí předškolního a školního věku

Autor: Heyrovská, Yveta | Rok vydání: 2011 | Jazyk: Čeština
Kategorie: Zdravotní problematika, Sociální problematika | Typ dokumentu: Článek v periodikách | Název zdrojového dokumentu: Moderní vyučování : časopis na podporu rozvoje škol, Roč. 17, č. 7 (2011)
Plná dostupnost: NE psaní, počáteční psaní, grafomotorika, předškolní dítě, předškolní věk, školní věk, dítě, žák, rozvíjení schopností, pomoc, pomůcky žáka, jakost, průzkum, výsledek výzkumu

Proces psaní nesmí u dětí postrádat automatiku a rytmus. Pokud tyto dva faktory chybí, bývá pro dítě psaní velmi namáhavé a vyčerpávající. Jedním ze způsobů, jak dětem s grafomotorickými obtížemi pomoci, je i využití kvalitních psacích pomůcek (tužek, per aj.) Článek seznamuje s výsledkem průzkumu kvality psacích pomůcek firmy Stabilo International GmbH, která vyrábí ergonomická pera a tužky pro žáky mateřských a základních škol.

Heyrovská, Yveta. Grafomotorické dovednosti u dětí předškolního a školního věku. Moderní vyučování: časopis na podporu rozvoje škol, 2011, 17(7), s. [36]-37. ISSN 1211-6858.

 

Nahoru

Facebook Šance Dětem YouTube SanceDetem RSS RSS