Nadané děti, jejich identifikace a zařazení do vzdělávacího programu

Autor/ka
Rok vzniku:
2005
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Podrobnosti o dokumentu

Text poskytuje přehledovou informaci o nadaných dětech. V úvodu jsou vysvětleny rozdíly mezi chápáním pojmů "nadání", "vysoké nadání" a "talent", je definováno "nadání", které je rozděleno do několika druhů. Dále jsou popsány nejznámější modely nadání, nejtypičtější osobnostní rysy a sociálně-emocionální problémy nadaných. Jsou zmíněny i objektivní a subjektivní metody pro identifikaci a možné vzdělávací programy a formy výuky pro nadané.

Machů, Eva. Nadané děti, jejich identifikace a zařazení do vzdělávacího programu. Pedagogická orientace, 2005, 2005(2), s. 22-34.

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=000983380&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Pedagogická orientace, Roč. 2005, č. 2 (2005)