Jak chránit sebe i děti před tlakem reklamy?

Datum publikace: 08. 12. 2014
Periodikum:
babyweb.cz
Nepracují, nevydělávají, sotva se naučili chodit a mluvit, někteří se ani nenarodili – přesto jsou pro obchodníky velmi zajímavou cílovou skupinou.

Děti a jejich potřeby jsou často určující pro to, co rodičům skončí v košíku. A proto výrobci a obchodní řetězce vynakládají nemalé prostředky na reklamu cílenou na nejmenší? Jak to funguje a dá se proti tomu něco dělat?

Nakoupit vše potřebné na jednom místě a v co nejkratším čase – to je velmi výhodné a rodiče často této možnosti rádi využívají. Obchodní řetězce o této tendenci vědí a snaží se z ní vytěžit maximum.

Jsou různé možnosti, jak dostat lukrativní skupinu čerstvých rodičů do obchodního domu. Velmi účinné jsou slevové akce – zejména na dětské spotřební zboží, jako jsou pleny a kojenecká výživa. K oblíbeným marketingovým metodám patří také věrnostní karty lákající na slevy.

Vítaní šmíráci

Že je to příjemný a nevinný způsob, kterým nám obchodníci dávají různé benefity za věrnost? Zákaznická karta – kolik jich každý v peněžence má! Co z ní může obchodník zjistit? Překvapivě velmi mnoho.

 

Celé znění zprávy najdete na: https://www.babyweb.cz/jak-chranit-sebe-i-deti-pred-tlakem-reklamy.

> další zprávy z médií

Související video na portálu Šance Dětem: