Zobrazit menuSkrýt menu

Trochu jiné vzdělávání : o práci s dětmi se středně těžkým a těžkým mentálním postižením

Autor: Hanák, Petr, Švancar, Radmil | Rok vydání: 2012 | Jazyk: Čeština
Kategorie: Zdravotní problematika | Typ dokumentu: Článek v periodikách | Název zdrojového dokumentu: Učitelské noviny : týdeník pro učitele a přátele školy, Roč. 115, č. 24-25 (2012)
Plná dostupnost: NE mentálně postižený, těžce mentálně postižený, vzdělávání, péče, terapie, rozvíjení schopností, speciální škola, základní škola, vzdělávací politika, nedostatek, názor, Brno

Základní speciální škola Ibsenova v Brně poskytuje v rámci svých možností přiměřené vzdělávání dětem se středně těžkým a těžkým mentálním postižením. Součástí péče o tyto děti jsou různé podpůrné terapie, které rozvíjejí jejich vzdělávací kompetence. Kromě běžně známých terapií se zde používají relativně nové metody, jako je bazální stimulace a metoda snoezelen. Rozhovor s ředitelem "Ibsenky" o současném trendu ve vzdělávání mentálně postižených v České republice, který, mimo jiné, považuje za nešťastný.

Hanák, Petr. Trochu jiné vzdělávání: o práci s dětmi se středně těžkým a těžkým mentálním postižením. Učitelské noviny: týdeník pro učitele a přátele školy, 2012, 115(24-25), s. 12-13. ISSN 0139-5718.

 

Nahoru

Facebook Šance Dětem YouTube SanceDetem RSS RSS