Zobrazit menuSkrýt menu

Proporcia verbálneho prejavu učiteľa a žiakov so stredne ťažkou mentálnou retardáciou na vyučovaní

Autor: Mandzáková, Stanislava | Rok vydání: 2009 | Jazyk: Slovenština
Kategorie: Zdravotní problematika | Typ dokumentu: Článek v periodikách | Název zdrojového dokumentu: Československá psychologie, Roč. 53, č. 3 (2009)
Plná dostupnost: NE mentálně postižené děti, mentální retardace, vyučovací metody, učitel a žák, pedagogická komunikace, speciální pedagogika

Článek zabývající se problematikou vyučovacích metod žáků se středně těžkým mentálním postižením se zaměřením na proporce verbálního projevu těchto žáků i jejich učitelů.

Mandzáková, Stanislava. Proporcia verbálneho prejavu učiteľa a žiakov so stredne ťažkou mentálnou retardáciou na vyučovaní. Československá psychologie, 2009, 53(3), s. 302-313. ISSN 0009-062X.

Nahoru

Facebook Šance Dětem YouTube SanceDetem RSS RSS