Co také ovlivňuje úspěšnost školské integrace (zkušenosti poradenské psycholožky z práce v integračních týmech)

Autor/ka
Rok vzniku:
2006
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Podrobnosti o dokumentu

Článek s tematikou integrace zdravotně postižených dětí do běžných základních škol.

Autorka rozebírá tři kazuistiky (příběhy) integrace zdravotně postiženého dítěte do běžné základní školy (ZŠ). Na základě analýzy těchto příběhů z různých ZŠ se snaží popsat jednotlivé průběhy školské integrace a skrze jejich rozbor a uvedení do souvislostí s podmínkami, v nichž se odehrávaly, vyhledat významné charakteristiky, které souvisí s jejich úspěšností či neúspěšností.

Smékalová, Eleonora. Co také ovlivňuje úspěšnost školské integrace (zkušenosti poradenské psycholožky z práce v integračních týmech). Zpravodaj Pedagogicko-psychologické poradenství, 2006, 2006(47), s. 23-29. ISSN 1214-7230.

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001047621&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Zpravodaj Pedagogicko-psychologické poradenství, Roč. 2006, č. 47 (2006)