Publikováno: 3. 9. 2012, aktualizováno: 10. 12. 2018 | Kategorie: Téma měsíce
Odpovídalo celkem 311 respondentů ve věku 10–14 let.
Společnost Mediaresearch provádí pro Asociaci televizních organizací (ATO) od roku 2002 kvantitativní výzkum životního stylu (LifeStyle Survey, LSS) v oblasti mediálního chování, činností a aktivit volného času, hodnotových postojů a spotřebního chování televizních diváků, který je součástí projektu elektronického měření sledovanosti televize v naší zemi pomocí TV metrů. Měření probíhá v 1 833 domácnostech na celém území České republiky, které jsou náhodně vybrané tak, aby byly reprezentativní vůči sociodemografické struktuře populace a především vzhledem k televiznímu chování populace České republiky. Tyto domácnosti jsou oslovovány při účasti na kontinuálním projektu Výzkum životního stylu, který byl rozšířen i o dětskou populaci ve věku 4–14 let. První výstupy z projektu Výzkum životního stylu Děti (LSS Děti) společnost Mediaresearch předala Asociaci televizních organizací v roce 2008. V roce 2011 bylo ve výzkumu LSS Děti dotázáno celkem 730 dětí ve věku 4–14 let.
Zdroj informací: Výzkum LSS (LifeStyle Survey) a LSS Děti, agentura Mediaresearch
Čtěte více v našem článku:
Rizika závislostního chování u dětí a dospívajících a jejich prevence
Další grafy:
Kolik času stráví ve všední den děti u internetu?
Ve svém pokoji mají televizi děti...
Jaké věci vlastní nebo mají ve svém pokoji děti ve věku 6–15 let?
Pomohly vám informace v tomto článku?
© Obecně prospěšná společnost
Sirius, o.p.s. 2011–2019
Šance Dětem, ISSN 1805-8876
nazory@sancedetem.cz
Sdělte nám svůj názor na portál
Šance Dětem prostřednictvím
on-line dotazníku.