Práva dětí a rodičů jsou společností hodnocena tak, že na učitele už téměř žádná nezbyla

Autor/ka
Rok vzniku:
2009
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Rozhovor s dlouholetým středoškolským pedagogem. Přínos bývalých i nových reforem pro české školství a postavení učitele ve společnosti. Funkce školy, její změny v průběhu minulých let. Pohled na současnou kurikulární reformu, její přínos a význam. Vztah učitele a jeho žáků či studentů. Problematika hodnocení a klasifikace žáků. Osobnost učitele, jeho předpoklady pro pedagogickou činnost a dovednosti nezbytné pro jeho práci.

Holubec, Milan. Práva dětí a rodičů jsou společností hodnocena tak, že na učitele už téměř žádná nezbyla. Moderní vyučování, 2009, 15(2), s. 18-19. ISSN 1211-6858.

 

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001232358&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Moderní vyučování, Roč. 15, č. 2 (2009)