Zobrazit menuSkrýt menu

Zóny zvýšené edukační péče (ZEP) ve Francii jako cesta ke zvýšení školní úspěšnosti žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí

Autor: Švandová, Tereza | Rok vydání: 2005 | Jazyk: Čeština
Kategorie: Sociální problematika | Typ dokumentu: Článek v periodikách | Název zdrojového dokumentu: Komenský, Roč. 129, č. 5 (2004-2005)
Plná dostupnost: NE dítě, přistěhovalec, dítě cizí národnosti, sociálně znevýhodněný, výchova, vzdělávání, multikulturní výchova, školní neúspěch, zvládání, koncepce, školská politika, Francie

Rozvoj vzdělávací politiky pro děti imigrantů od druhé poloviny 20.století ve Francii. Vytváření výchovně-vzdělávací koncepce "Interkulturní výchova a vzdělávání". Vznik interkulturní pedagogiky jako nástroje pro podporu vyrovnávání šancí imigrační populace. Zřizování tzv. zón zvýšené edukační péče s hlavním cílem umožnit dětem imigrantů zlepšit svoji školní úspěšnost a tím se lépe zařadit do společnosti.

Švandová, Tereza. Zóny zvýšené edukační péče (ZEP) ve Francii jako cesta ke zvýšení školní úspěšnosti žáků ze sociálně znevýhodněného prostředí. Komenský, 2004-2005, 129(5), s. 40-43. ISSN 0323-0449.

Nahoru

Facebook Šance Dětem YouTube SanceDetem RSS RSS