Z analýzy individuálního přístupu pedagogů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami

Autor/ka
Rok vzniku:
2009
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Na podzim 2008 nechalo ministerstvo školství provést dvě analýzy, kterými chtělo zmapovat především oblast integrace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a děti sociálně znevýhodněné do běžných základních škol. Článek se soustředí na jednu z nich - "Analýzu individuálního přístupu pedagogů k dětem se speciálními vzdělávacími potřebami a dosavadních výsledků transformace bývalých zvláštních škol" a přináší výběr ze závěrů této analýzy.

Z analýzy individuálního přístupu pedagogů k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami. Učitelské noviny: týdeník pro učitele a přátele školy, 2009, 112(18), s. 17-19. ISSN 0139-5718.

 

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001220451&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Učitelské noviny : týdeník pro učitele a přátele školy, Roč. 112, č. 18 (2009)