Využití PenFriendu ve výuce cizích jazyků pro zrakově postižené

Autor/ka
Rok vzniku:
2013
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ano
Podrobnosti o dokumentu

Netradiční využití elektronické kompenzační pomůcky pro zrakově postižené - PenFriendu při výuce cizích jazyků. Co je PenFriend. Přehled aktivit využívajících možností PenFriendu, který by měl sloužit jako inspirační seznam námětů a činností, které lze vhodně začlenit do hodin výuky cizích jazyků ve specializovaných třídách i ve skupinách s integrovanými žáky. Variabilitu pomůcky mohou ocenit speciální pedagogové zabývající se vzděláváním žáků s mnoha různými znevýhodněními.

Vasilyeva, Elena Anatolievna, Bartoňová, Eliška a Šmídová, Lucie. Využití PenFriendu ve výuce cizích jazyků pro zrakově postižené. Speciální pedagogika: časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky, 2013, 23(3), s. 256-258. ISSN 1211-2720.

Související obsah

K problematice zrakového postižení a psychologických specifik u těchto osob jsou na portále Šance Dětem k dispozici:

- sekce článků "Děti se zrakovým postižením"

- sekce článků "Vzdělávání dětí se zrakovým postižením"

- článek od Alžběty a Pavola Jantových s názvem "Volný čas dětí se zrakovým postižením"

- videodokument "Martin příbeh: Dědičné oční onemocnění".

Zdroj dat
http://dspace.specpeda.cz/bitstream/handle/0/131/256-258.pdf
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Speciální pedagogika : časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky, Roč. 23, č. 3 (2013)