Užití modelové situace v rozvoji komunikačních dovedností žáka s Aspergerovým syndromem

Autor/ka
Rok vzniku:
2012
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Vysokoškolská práce
Online dostupnost
Ano
Podrobnosti o dokumentu

Bakalářská práce se zabývá užitím modelové situace v rozvoji komunikačních dovedností žáka s Aspergerovým syndromem. Teoretická část práce shrnuje problematiku Aspergerova syndromu a zaměřuje se zejména na komunikační specifika a obtíže osob s tímto syndromem a na možnosti rozvoje jejich komunikačních i sociálních dovedností. Empirická část práce se pak konkrétně zabývá rozvojem komunikačních kompetencí v pragmatické jazykové rovině žáka s Aspergerovým syndromem. Pro případovou studii je zvolena metoda modelových situací s tématicky přiléhajícími obrázkovými kartami, které lépe znázorňují vybrané situace. Práce na závěr zhodnocuje úspěšnost užití modelových situací na rozvoj komunikačních kompetencí tohoto žáka. Oponentka práce - Veronika Girglová.

Zdroj dat
http://is.muni.cz/th/350578/pedf_b/