Srovnání aktivity batolat v rámci vrstevnické skupiny u dětí z kojeneckých ústavů, z jeslí a z rodin

Autor/ka
Rok vzniku:
2012
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Vysokoškolská práce
Online dostupnost
Ano
Podrobnosti o dokumentu

Hlavním cílem této studie bylo zjistit, zda se liší chování batolat v rámci vrstevnické skupiny u dětí z kojeneckých ústavů, z jeslí a z rodin. Bylo pozorováno 68 dětí, jejichž chování bylo rozřazeno do 5 kategorií: na sebe zaměřená aktivita, aktivita zaměřená na fyzické prostředí, sociální pozornost, sociální nabídka a sociální interakce. Autory těchto kategorií jsou Legendre a Munchenbachová (2011). Na základě poznatků prezentovaných v přehledové části studie bylo stanoveno 9 hypotéz, z nichž se 5 potvrdilo. V závěru práce jsou pak představena i dodatečná zjištění.

Vedoucí práce Lenka Lacinová.

Zdroj dat
http://is.muni.cz/th/263149/fss_m