Špecifiká sociálnej integrácie detí predškolského veku

Autor/ka
Rok vzniku:
2011
Jazyk dokumentu
Slovenština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Podrobnosti o dokumentu

Článek věnovaný problematice sociální způsobilosti předškoláků se sluchovým postižením v intaktním prostředí mateřské školy. Zkušenosti z praktických aktivit realizovaných pro zlepšení úrovně jejich sociální zručnosti a začlenění do kolektivu zdravých dětí. Výzkumné aktivity - analýza sociálně-psychologických aspektů, použité metody výzkumu, ukázka intervenčního stimulačního programu a popis aktivit, výsledky výzkumu.

Kročanová, Ľubica. Špecifiká sociálnej integrácie detí predškolského veku. Speciální pedagogika: časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky, 2011, 21(2), s. 95-106. ISSN 1211-2720.

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001352720&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Speciální pedagogika, Roč. 21, č. 2 (2011)