Zobrazit menuSkrýt menu

Speciální pedagogové k transformaci praktických škol

Autor: Pejša, Roman | Rok vydání: 2010 | Jazyk: Čeština
Kategorie: Zdravotní problematika | Typ dokumentu: Článek v periodikách | Název zdrojového dokumentu: Týdeník školství, Roč. 18, č. 30 (2010)
Plná dostupnost: NE Asociace speciálních pedagogů Středočeského kraje, koncepce, integrace žáka, mentálně postižený, základní škola, postoj učitele, speciální pedagog, systém výchovy a vzdělávání, názor, učitelská organizace

Prohlášení Asociace speciálních pedagogů Středočeského kraje ke koncepci transformace základních škol praktických. Kritické výhrady k záměru plošné integrace či inkluze všech dětí s mentálním postižením vzdělávaných doposud v základních školách praktických do běžných základních škol. Podle asociace návrh koncepce nevychází ze skutečných potřeb žáků. Další námitky: finanční náročnost inkluze, nepřipravenost běžných škol, osvědčenost dosavadního systému vzdělávání takto postižených dětí.

Pejša, Roman. Speciální pedagogové k transformaci praktických škol. Týdeník školství, 2010, 18(30), s. 3. ISSN 1210-8316.

 

Nahoru

Facebook Šance Dětem YouTube SanceDetem RSS RSS