Sociální dovednosti v životě sluchově postiženého jedince

Autor/ka
Rok vzniku:
2005
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Podrobnosti o dokumentu

Článek zabývající se problematikou sociální dovednosti v životě sluchově postiženého jedince.

Případová studie o neslyšícím chlapci, který má navíc dysfázii a celkovou poruchu schopnosti zapamatovat si řeč. Studie se zaměřuje na rozvoj sociálních dovedností zkoumaného chlapce na základě tříurovňového konceptu sociálního učení. Prioritními aspekty vedoucími ke změně v sociální oblasti byly: hlavní role ve školním filmovém projektu, vyučování ve znakové němčině a tzv. páteční skupina. Závěry výzkumu.

Güttnerová, Dagmar. Sociální dovednosti v životě sluchově postiženého jedince. Speciální pedagogika, 2005, 15(2), s. 86-103.

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=000984737&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Speciální pedagogika, Roč. 15, č. 2 (2005)