Rozvoj praktických dovedností při vzdělávání žáků se středně těžkým mentálním postižením

Autor/ka
Rok vzniku:
2016
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Vysokoškolská práce
Online dostupnost
Ano
Podrobnosti o dokumentu

Diplomová práce se zabývá rozvojem praktických dovedností ve vzdělávání žáků se středně těžkým mentálním postižením. Práce je členěna na tři teoretické kapitoly a jednu praktickou. První kapitola je zaměřena na žáka se středně těžkým mentálním postižením v období pubescence. Druhá kapitola je zaměřena na vzdělávání a uplatnění těchto žáků. Třetí kapitola se věnuje osamostatňování lidí se středně těžkým mentálním postižením. Cílem výzkumné části bylo zjistit, jak jsou u žáků se středně těžkým mentálním postižením rozvíjeny dovednosti, které budou potřebovat pro samostatný život a do jaké míry jsou schopni je využít. Dalším cílem bylo zjistit, jaká kritéria jsou pro pedagogy důležitá při volbě a přizpůsobování aktivit jednotlivým žákům.

Zdroj dat
http://is.muni.cz/th/392009/pedf_m/