Reklama a návykové látky

Autor/ka
Rok vzniku:
2002
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Kritika vysoké míry tolerance k legálním návykovým látkám - alkoholu a cigaretám - v České republice. Efekt televizní reklamy a strategie mediální výchovy. Sex a pivní kultura v reklamě. Zatím bezvýsledná snaha o zákonné omezení reklamy na alkohol a tabákové výrobky. Vliv reklamy na dětského diváka.

Suchý, Adam. Reklama a návykové látky. Psychologie dnes, 2002, 8(9), s. 16-17. ISSN 1212-9607.

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=000755822&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Psychologie dnes, Roč. 8, č. 9 (2002)