Přání a možnosti sekundárního vzdělávání žáků se středně těžkým mentálním postižením

Autor/ka
Rok vzniku:
2015
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Vysokoškolská práce
Online dostupnost
Ano
Podrobnosti o dokumentu

Práce je členěna do tří kapitol, které jsou rozděleny ještě na čtyři další podkapitoly. První kapitola se zaobírá obecnou charakteristikou mentálního postižení v historii, jeho etiologií a jeho vlivu v průběhu dospívání. Druhá kapitola pojednává o rodině dítěte s mentálním postižením. Jak se staví rodiče a sourozenci k narození a životu s dítětem s mentálním postižením. Jak na tyto lidi pohlíží společnost a jaké se jim a jejich rodinám dostává podpory. Hlavním tématem třetí kapitoly je sekundární vzdělávání žáků se středně těžkým mentálním postižením, jejich volného času, mezilidských vztahů a sociálních služeb. Poslední kapitola je věnována výzkumné části. V úvodu jsou popsány metody šetření a výzkumní informanti. V další části je popis vlastního šetření výzkumu a jeho závěry.

Zdroj dat
http://is.muni.cz/th/371451/pedf_m/