Narušená komunikační schopnost a čtenářská gramotnost

Autor/ka
Rok vzniku:
2012
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Narušená komunikační schopnost u dětí je významným rizikovým faktorem pro ovládnutí čtené a psané formy. Autorka předkládá teoretická východiska aktuální logopedické diagnostiky a možnosti logopedické diagnostiky v prevenci obtíží při nabývání čtenářské gramotnosti. Výsledky logopedické diagnostiky u dětí v období školní zralosti. Mapování četnosti narušené komunikační schopnosti (NKS) u žáků nastupujících do 1. tříd v regionu jednoho města se 6 základními školami. Zastoupení jednotlivých diagnóz - opožděný vývoj řeči, dyslalie gravis, vývojová dysfázie, dyslalie levis, porucha jazykového citu.

Tomická, Václava. Narušená komunikační schopnost a čtenářská gramotnost. Pedagogika: časopis pro vědy o vzdělávání a výchově, 2012, 62(1-2), s. 178-189. ISSN 0031-3815.

 

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001408797&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Pedagogika : časopis pro vědy o vzdělávání a výchově, Roč. 62, č. 1-2 (2012)