Zobrazit menuSkrýt menu

Komunikační kompetence jako téma inkluzivní školy : (specifické poruchy učení z pohledu vzdělávacích šancí) : monografie

Autor: Kocurová, Marie | Rok vydání: 2002 | Jazyk: Čeština
Kategorie: Zdravotní problematika, Sociální problematika | Typ dokumentu: Monografie a sborník
Plná dostupnost: NE komunikační dovednosti, specifické poruchy učení, integrovaná výchova a vzdělávání, dítě, děti, postižení, handicap, dysfunkce

Publikace je věnována specifické problematice jazyka a komunikace ve specifickém prostředí - diskutuje otázky komunikační kompetence v kontextu vzdělávání žáků se specifickou poruchou učení. V knize je formulováno a postupně zodpovídáno několik otázek: Jaké jsou charakteristiky žáků se specifickou poruchou učení? Jaké jsou speciální vzdělávací potřeby těchto žáků? Jaké mají tito žáci postavení v běžných třídách? Je inkluze těchto žáků realitou, cílem či nedosažitelným ideálem?

Obsah publikace je k dispozici na odkaze: https://cache.obalkyknih.cz/file/toc/186956/pdf.

Kocurová, Marie. Komunikační kompetence jako téma inkluzivní školy: (specifické poruchy učení z pohledu vzdělávacích šancí): monografie. 1. vyd. Dobrá Voda: Aleš Čeněk, 2002. 416 s. ISBN 80-86473-23-6.

Problematikou specifických poruch učení (dyslexie, dysgrafie aj.) a jejich nápravě se na portále Šance Dětem věnují články:

- od Renáty Faltýnové s názem "Problémy s učením"

- od Miloslavy Rutové s názvem "Kineziologie - náprava poruch učení u dětí".

Nahoru

Facebook Šance Dětem YouTube SanceDetem RSS RSS