Komparace přístupů k inkluzivnímu vzdělávání v ČR, Německu a v Anglii (Wales)

Autor/ka
Rok vzniku:
2010
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Se změnami v české společnosti se prohlubuje snaha po integraci a inkluzi žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do běžných základních škol. Speciální vzdělávací podporu vyžaduje zhruba 5-10 % žáků z příslušného populačního ročníku. Srovnání přístupů k inkluzivnímu vzdělávání ve školách hlavního vzdělávacího proudu v České republice, Německu a ve Walesu.

Vítková, Marie. Komparace přístupů k inkluzivnímu vzdělávání v ČR, Německu a v Anglii (Wales). Komenský: časopis pro učitele základní školy, 2009, 134(5), s. 24-30. ISSN 0323-0449.

 

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001315680&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Komenský : časopis pro učitele základní školy, Roč. 134, č. 5 (2009-2010)