Jsou děti zařazené do "zvláštních škol" znevýhodňovány?

Autor/ka
Rok vzniku:
2009
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Polemika odborníků z poradenství a speciálního školství o tom, zda je vhodné a rozumné zařazovat děti indikované pro základní školy praktické do hlavního vzdělávacího proudu, zda jsou děti vřazené do "zvláštních škol" znevýhodňovány a zda je správné integrovat do základních škol i děti těžce mentálně postižené.

Švancar, Radmil. Jsou děti zařazené do "zvláštních škol" znevýhodňovány?. Učitelské noviny: týdeník pro učitele a přátele školy, 2009, 112(15), s. 10-11. ISSN 0139-5718.

 

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001211670&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Učitelské noviny : týdeník pro učitele a přátele školy, Roč. 112, č. 15 (2009)