Zobrazit menuSkrýt menu

Jak dosáhnout spoluzodpovědnosti žáka: daltonský plán jako výzva - metody a formy práce na 2. stupni ZŠ a na středních školách

Autor: Rýdl, Karel | Rok vydání: 1998 | Jazyk: Čeština
Kategorie: Zdravotní problematika | Typ dokumentu: Monografie a sborník
Plná dostupnost: NE dítě, děti, postižení, handicap, znevýhodnění, vzdělávání, vzdělání, alternativní školství, alternativní pedagogika, daltonský směr, daltonská pedagogika

Publikace k problematice alternativního školství, přesněji daltonské pedagogiky, daltonského směru.

Rýdl, Karel. Jak dosáhnout spoluzodpovědnosti žáka: Daltonský plán jako výzva - metody a formy práce na 2. stupni ZŠ a na středních školách. Vyd. 1. Praha: Strom, 1998. 45 s. Škola 21. Nové trendy; sv. 4. ISBN 80-86106-03-9.

K problematice daltonské pedagogiky a dalších alternativních směrů vzdělávání je na portále Šance Dětem k dispozici článek od Ivany Horváthové s názvem "Alternativní školství".

Nahoru

Facebook Šance Dětem YouTube SanceDetem RSS RSS