Integrace a inkluze romských žáků : rovnost, nebo rozdílnost?

Autor/ka
Rok vzniku:
2012
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Před nedávnem zorganizovalo ministerstvo školství jednání "u kulatého stolu" na téma Integrace a inkluze v praxi očima nás všech. Jako už po několikáté se zde sešli zastánci rychlé a úplné inkluze romských dětí do běžných základních škol a zastánci základních škol praktických. Obě skupiny se "oháněly" zájmem dítěte. Podle jedněch zařazování do běžných základních škol romským dětem škodí, podle druhých jim tento postup naopak pomáhá.

Švancar, Radmil. Integrace a inkluze romských žáků: rovnost, nebo rozdílnost?. Učitelské noviny: týdeník pro učitele a přátele školy, 2012, 115(31), s. 12-13. ISSN 0139-5718.

 

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001430297&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Učitelské noviny : týdeník pro učitele a přátele školy, Roč. 115, č. 31 (2012)