Informovanost učitelů základních škol o problematice týraných, zneužívaných a zanedbávaných dětí

Autor/ka
Rok vzniku:
2019
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Vysokoškolská práce
Online dostupnost
Ano
Podrobnosti o dokumentu

Bakalářská práce se zaměřuje na aktuální problematiku syndromu týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte. Cílem práce je zjistit informovanost pedagogických pracovníků na základních školách o problematice syndromu. Teoretická část práce obsahuje základní informace o syndromu CAN (Child Abuse and Neglect). V této části jsou popsány jednotlivé formy, projevy a rizikové faktory syndromu. Důležitá součást této problematiky, která je též popsána v této části práce je prevence, jakým způsobem předcházet problematice syndromu týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte. Jsou zde popsány dokumenty a základní legislativa týkající se syndromu. Praktická část práce popisuje průběh a výsledky výzkumného šetření. Data na zpracování výsledků byla získána pomocí dotazníkového šetření.

Zdroj dat
https://is.cuni.cz/webapps/zzp/detail/187967/41189146/