Heterogenní prostředí je pro děti to nejlepší

Autor/ka
Rok vzniku:
2013
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Rozhovor se dvěma řediteli základních škol v Praze a Poběžovicích o jejich zkušenostech s inkluzí žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (hlavně žáků s mentálním postižením). Obě školy jsou zapojeny do vznikající sítě inkluzivních škol podporované Open Society Fund. Síť má propojovat vstřícné školy, které dokazují, že společné vzdělávání širokého spektra žáků neznamená snižování kvality výuky.

Trunda, Jiří. Heterogenní prostředí je pro děti to nejlepší. Moderní vyučování: časopis na podporu rozvoje škol, 2013, 19(1-2), s. 30. ISSN 1211-6858.

 

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001449731&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Moderní vyučování : časopis na podporu rozvoje škol, Roč. 19, č. 1-2 (2013)