Zobrazit menuSkrýt menu

Domácí vyučování : legitimní možnost, nebo trpěný experiment

Autor: Gabriel, Josef | Rok vydání: 2005 | Jazyk: Čeština
Kategorie: Sociální problematika | Typ dokumentu: Článek v periodikách | Název zdrojového dokumentu: Rodina a škola, Roč. 52, č. 8 (2005)
Plná dostupnost: NE Česko. Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, domácí vzdělávání, dějiny školství, forma výuky, rodičovská účast, odškolštění vzdělání, individuální výuka, základní škola, první stupeň, historické hledisko, školský zákon, školská legislativa

Problematika domácího vzdělávání (také domácí škola nebo individuální vzdělávání), proč se děti učí doma. Tradice domácí školy u nás, pokusné ověřování od r. 1998, zakotvení možnosti domácího vyučování v novém školském zákoně jako legální alternativy ke školní docházce. Individuální vzdělávání je omezeno na první stupeň (od první do páté třídy) základní školy. Radosti a strasti, přednosti a rizika domácí školy - zkušenosti z jedné rodiny. Postoj ministerstva školství.

Gabriel, Josef. Domácí vyučování: legitimní možnost, nebo trpěný experiment. Rodina a škola, 2005, 52(8), s. 8-10.

Nahoru

Facebook Šance Dětem YouTube SanceDetem RSS RSS