Denotace inkluzivního vzdělávání s odkazem pro vzdělávací praxi v České republice

Autor/ka
Rok vzniku:
2013
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Článek v periodikách
Online dostupnost
Ne
Podrobnosti o dokumentu

Článek se věnuje velmi aktuálnímu tématu v oblasti českého školství - problematice inkluzivního vzdělávání. Autorky analyzují denotace a konotace spojené s pojmem inkluzivního vzdělávání, vysvětlují rozdíl mezi inkluzivním vzděláváním a tzv. totální inkluzí a představují inkluzivní vzdělávání jako jeden z vědecky doložených přístupů ve vzdělávací praxi (v angl. evidence-based practice). V závěru autorky ukazují na měnící se roli oboru pedagogika v současné společnosti.

Hájková, Vanda a Strnadová, Iva. Denotace inkluzivního vzdělávání s odkazem pro vzdělávací praxi v České republice. Pedagogika: časopis pro vědy o vzdělávání a výchově, 2013, 63(2), s. 252-258. ISSN 0031-3815.

Zdroj dat
https://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001463908&local_base=ANL
Zdrojové periodikum / Zdrojový web
Pedagogika : časopis pro vědy o vzdělávání a výchově, Roč. 63, č. 2 (2013)