Analýza podpůrných opatření u žáka s narušenou komunikační schopností integrovaného v běžné základní škole

Autor/ka
Rok vzniku:
2012
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Vysokoškolská práce
Online dostupnost
Ano
Podrobnosti o dokumentu

Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností se uskutečňuje za pomoci podpůrných opatření. Hlavním cílem práce a výzkumného projektu je analyzovat tato podpůrná opatření u žáka integrovaného v běžné základní škole. Teoretická část práce se zabývá narušenou komunikační schopností, možnostmi vzdělávání žáků s touto diagnózou a podmínkami úspěšné integrace. Empirická část práce směřuje k naplnění výzkumného záměru. Jejím obsahem jsou podrobné případové studie čtyř žáků a závěry z výzkumného šetření. Vedoucí práce - Pavla Sychrová.

Zdroj dat
http://147.251.49.10/th/214948/pedf_b/