Analýza metod rozvoje komunikačních kompetencí u žáků se středně těžkou mentální retardací

Autor/ka
Rok vzniku:
2013
Jazyk dokumentu
Čeština
Druh dokumentu:
Vysokoškolská práce
Online dostupnost
Ano
Podrobnosti o dokumentu

Bakalářská práce se zabývá analýzou metod používaných při rozvoji komunikačních kompetencí u žáků se středně těžkou mentální retardací. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmů mentální, symptomatické poruchy řeči, alternativní a augmentativní komunikace. Dále je zde zahrnut vzdělávání osob s mentální retardací, klasifikace mentální retardace a možnosti stimulace řečového vývoje u žáků se mentální retardací. Empirická část zahrnuje samotný výzkum, který má jako hlavní cíl analyzovat metody rozvoje komunikačních kompetencí u žáků se středně těžkou mentální retardací. Dílčí cíle mají za úkol, analyzovat současné komunikační schopnosti jednotlivých žáků, nejefektivnější metodu rozvoje komunikačních kompetencí u žáků se středně těžkou mentální retardací dle logopedů, využívané pomůcky a využití průběžné diagnostiky pro stanovení metod rozvoje komunikačních kompetencí u žáků se středně těžkou mentální retardací. Vedoucí práce - Pavla Sychrová, oponentka práce - Veronika Girglová.

Zdroj dat
http://is.muni.cz/th/350914/pedf_b/